luni, 3 septembrie 2012

In spitale nu mai e dreptate morala.

Tocmai ce-am venit de la spital.A avut bunicamea niste probleme si a trebuit sa ne ducem cu ea.
M-am intors de-acolo doar cu o mie de nervi si multa,multa energie negativa.Trec ai naibii de doctori si asistente pe langa tine ca si cum n-ai fi acolo.Pan' acum e ok ,dar cand incep sa-ti zica ca au multe urgente si ele stau la receptie cu curu pe scaun ,stand la o mica barfa,isi mai aprind o tigare spunand ce pofte mai au si mai  apare cate-un doctor care se da mai mult sau mai putin la cate-o asistenta cu o glumita si o atingere pe ici pe colo nu mai e mult si incepi sa simti cum sute de nervi iti urca la creier si-ti e tot mai greu sa stai intr-un loc ,oprindu-ti cu greu sutele de  cuvinte care nu mai pot fierbe in tine.Pana la urma m-am enervat rau de tot cand am auzito si pe bunicamea ca se simte tot mai rau si m-am plimbat putin uitandu-ma sa vad daca vine vre-un doctor s-o ajute .....Da de unde????
               M-am dus la ele si o mie de cuvinte nu se mai opreau din mine ,asta pana cand matusimea m-a scos afara,suparata de circul facut.NU regret nimic...sunt sigura ca toti aflati acolo gandeau la fel ca mine ,doar ca nu aveau curaj sa le spuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu